tilbake
1
2
3
4
5
neste

Kundetilfredshet og omdømmestyring - side1

Kundetilfredshet og omdømmestyring

Bedrifter med fokus på kundetilfredshet og et aktivt forhold til sitt eget omdømme, er ofte økonomisk mer vellykkede, mer attraktive for jobbsøkere og har lettere tilgang på kapital enn de som ikke er opptatt av disse faktorene. TNS Gallup bistår sine kunder i kartleggingen og håndteringen av viktig interessegrupper som har betydning for resultatet på bunnlinjen.

Vi samler kundetilfredshet og omdømme under en paraply: Stakeholder Management, og tilbyr verktøyet TRI*M for aktivt håndtering av relasjonene mot bedriftens interessegrupper.

Stakeholder Management innebærer en bevisst definisjon av, overvåking, måling og styring av alle interessegrupper som har betydning for bedriftens omdømme og i hvilken grad kunder er tilfredse med produkter eller tjenester som leveres. Med utgangspunkt i en total oversikt hjelper TNS Gallup kunden å prioritere mellom disse, implementere et system for administrasjon av relasjonene og utvikling av rutiner og tiltak for å håndtere informasjonen og relasjonene på en verdiøkende måte.

Kontaktinformasjon

Kontaktinformasjon

Ønsker du mer informasjon?
Ta kontakt med din faste
kontaktperson i TNS Gallup
eller Harald Djupvik
+47 911 91 382
epost 
Aktuelle analyseverktøy

Aktuelle analysverktøy Kundesegment

Google Analytics