tilbake
1
2
3
4
5
neste

Conversion Model ™ - the world’s leading measure of commitment




Kundene liker det. De kjøper det – igjen og igjen. Du har god grunn til å være på vakt. 

At noen kjøper ditt merke igjen og igjen betyr ikke nødvendigvis at de føler seg knyttet til det. Er de ikke det, er de sårbare overfor konkurrerende merker. Derfor er det viktig å kunne skille lojalitet -  målt ved atferd -  fra forankring, hva kunden føler for merket. Forskjellen kan ha vidtrekkende konsekvenser for et merke. 

Som markedsfører med stramt budsjett er du under et økende press til å utvikle strategier som knytter kunden fast og samtidig vinner kunder fra konkurrenter. Selv om du har målt og overvåket kundeatferd i årevis, har du antakelig for lengst innsett at tilfredse – og endog lojale kunder – kan forsvinne, Og det til tross for at de sier de er tilfredse og har bruk ditt merke lenge. Hva du mangler av informasjon er en forståelse av relasjonen mellom kunde og merke. Du vet hva kundene gjør, men vet du hva de føler?
Kontaktinformasjon

Kontaktinformasjon

Ønsker du mer informasjon?
Ta kontakt med din faste
kontaktperson i TNS Gallup
eller Rolf Svendsrød
+47 905 96 454
epost 
Vår ekspertise

Google Analytics