Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Medietrender - Ung

Medielandskapet er i kontinuerlig endring og de som tilegner seg nye vaner raskest, er barn og unge.

Hvordan snakker du til millennials?

Millennials utgjør bare 36 prosent av den voksne befolkningen, men de er helt sentrale i å definere i hvilken retning samfunnet – og varehandelen – beveger seg.

Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?

I takt med at de tradisjonelle driverne for konkurransefortrinn og vekst svekkes, styrkes fokuset på kundesentrisitet i hele organisasjonen.

Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser

Sosiale medier spiller en stadig viktigere rolle i våre liv, og også i våre kundereiser.

Connected Life

Den definitive guiden til hvordan internettilkoblingen omskaper forbrukere, relasjoner, innhold og handel.

Adblock-sjokk er mindre enn mange tror

Effekten av nettannonsestoppere er mindre enn tallene tyder på.

Fra markeds­analyse til prosess­verktøy

Kravet til kundesentrene øker, blant annet som en konsekvens av økt viktighet.

Relevans er nøkkelen

Digitaliseringsutviklingen gir butikker tilgang til mer informasjon om kundene sine.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Detaljhandelen er i sterk endring. Hva skal egentlig til for å bli en vinner?

Konkurransen fra utenlandske nettbutikker

Handelslekkasjen til utenlandske nettbutikker er betydelig i dag og det er en fare for at den vil øke.

Vi har skiftet navn på Twitter-kontoen vår

Nytt @-navn er @KantarNorway

Mye nytt og mer av det samme

- Vi er et usedvanlig velutstyrt folk, innledet Alexander Eidsæther da han presenterte tall og tanker på konferansen Folks Medievaner 2017.

Connected Life 2017

Årets Connected Life-undersøkelse har et spesielt fokus på folks tillit til aktører i det tilkoblede samfunnet.

Fornøyde pasienter og brukere til tross for problemfokus

Kantar TNS Helsepolitisk barometer viser nok en gang at befolkningen rangerer helse blant de tre viktigste utfordringene Norge står ovenfor.

Morsom og uimotståelig, ingen enkel kombinasjon

- Gjort riktig er humor et effektivt virkemiddel som styrker relasjonen mellom forbrukeren og merkevaren.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Kombinasjonen av online- og offline-handel representerer et vekstpotensial for aktører i varehandelen, men også store utfordringer.

Se problemstillingen fra forbrukerens perspektiv

Kort sagt er etnografi en kvalitativ metode der man observerer eller snakker med mennesker i sin naturlige kontekst.

Medietrender 2018: Nye kanaler gir nye muligheter

Nordmenns bruk av lineær-tv og papiraviser er stadig synkende.

Bil i endring. Hva vil det bety for din bransje?

Bilen som vi kjenner den, forsvinner.
Medietrender - Ung
Hvordan snakker du til millennials?
Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?
Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser
Connected Life
Adblock-sjokk er mindre enn mange tror
Fra markeds­analyse til prosess­verktøy
Relevans er nøkkelen
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Konkurransen fra utenlandske nettbutikker
Vi har skiftet navn på Twitter-kontoen vår
Mye nytt og mer av det samme
Connected Life 2017
Fornøyde pasienter og brukere til tross for problemfokus
Morsom og uimotståelig, ingen enkel kombinasjon
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Se problemstillingen fra forbrukerens perspektiv
Medietrender 2018: Nye kanaler gir nye muligheter
Bil i endring. Hva vil det bety for din bransje?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Høye forventninger til politikerne og bekymring for fremtiden
Nordmenn ser på helse og omsorg som vår nest største utfordring. Det viserKantar TNS Helsepolitisk Barometer. Det er et ho...
Invitasjon til frokostseminar - Building Irresistible Brands 7: Brand Purpose – beste praksis
Hva betyr det egentlig å være ledet av «Brand Purpose»?
Brukertester med eye tracking hjelper oss å forstå kjøpsprosesser
Brukertester forteller oss hvordan brukerne opplever en digital tjeneste, som en nettside eller en applikasjon. Dette gir ...
Kantar Futures Academy: Fremtidssikring i praksis
For første gang er Kantar Futures Academy arrangert i Norge. I løpet av en heldags workshop fikk deltakere fra norsk nærin...
Norske medier holder stand
Med utgangspunkt i den nylig gjennomførte 24 timer-undersøkelsen om nordmenns mediebruk, satte Kantar under sitt frokostse...
Endret bilbransje vil påvirke mange
Ny teknologi og nye rammebetingelser er i ferd med å endre bilmarkedet og infrastrukturen rundt. Trender som oppkoblede bi...
Rekord for Rødt
Omdømmefall for kraftnæringen
To av ti velgere går fra Frp til Høyre
De offisielle lesertallene for blader og magasiner for 2017 (18/1)
De offisielle lesertallene for papiraviser for 2017 (F&M 18/1)
Obs vant Kantar TNS innsiktpris på ANFO Effekt 2017
24-timersundersøkelsen er klar!

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: