Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Medietrender - Ung

Medielandskapet er i kontinuerlig endring og de som tilegner seg nye vaner raskest, er barn og unge.

Hvordan snakker du til millennials?

Millennials utgjør bare 36 prosent av den voksne befolkningen, men de er helt sentrale i å definere i hvilken retning samfunnet – og varehandelen – beveger seg.

Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?

I takt med at de tradisjonelle driverne for konkurransefortrinn og vekst svekkes, styrkes fokuset på kundesentrisitet i hele organisasjonen.

Sponsing gjort riktig har stor effekt på merkevaren

Sponsing kan være et virkningsfullt tiltak i arbeidet med å bygge en uimotståelig merkevare.

Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser

Sosiale medier spiller en stadig viktigere rolle i våre liv, og også i våre kundereiser.

Connected Life

Den definitive guiden til hvordan internettilkoblingen omskaper forbrukere, relasjoner, innhold og handel.

Adblock-sjokk er mindre enn mange tror

Effekten av nettannonsestoppere er mindre enn tallene tyder på.

Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?

Fra markeds­analyse til prosess­verktøy

Kravet til kundesentrene øker, blant annet som en konsekvens av økt viktighet.

Relevans er nøkkelen

Digitaliseringsutviklingen gir butikker tilgang til mer informasjon om kundene sine.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Detaljhandelen er i sterk endring. Hva skal egentlig til for å bli en vinner?

Skaper konkurransefortrinn med «big data»

Om Big data og partnerskapet med Cloud Explorers.

Konkurransen fra utenlandske nettbutikker

Handelslekkasjen til utenlandske nettbutikker er betydelig i dag og det er en fare for at den vil øke.
Medietrender - Ung
Hvordan snakker du til millennials?
Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?
Sponsing gjort riktig har stor effekt på merkevaren
Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser
Connected Life
Adblock-sjokk er mindre enn mange tror
Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?
Fra markeds­analyse til prosess­verktøy
Relevans er nøkkelen
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Skaper konkurransefortrinn med «big data»
Konkurransen fra utenlandske nettbutikker
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Høy kvalitet i våre meningsmålinger
Det ble et spennende valg, ikke minst for oss som produserer partibarometre.
Informasjonsside om meningsmålinger
Den norske markedsanalysebransjen har i samarbeid utviklet en nettside om meningsmålinger i forbindelse med Stortingsvalge...
Medietrender – Ung
Medielandskapet er i kontinuerlig endring og de som tilegner seg nye vaner raskest, er barn og unge. Kantar Media invitert...
Fem tips som hjelper deg å bedre kundeopplevelsen
Kundene skjønner raskt om en virksomhets kundefokus er ekte eller om den snakker med to tunger, avhengig av hvilken kanal ...
The moment that… travelling got personal
Sipping sun-glistening cocktails between lazy palms in Mallorca. Barging slowly past picturesque villages on a spring day ...
The moment that… insurance started working for people
We live in an ‘on-demand’ economy, with goods and services designed to arrive at lightning speed for virtually all of life...
Offentliggjøring av de offisielle lesertallene
Kanalvalg 2017
Vi tilbyr foredrag om medieutviklingen
Rødt på vippen mellom blokkene
Kraftnæringens omdømmeskår faller og er tilbake på 2014-nivå
Morsom og uimotståelig, ingen enkel kombinasjon
Medieungdom 2017

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: