Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Medietrender - Ung

Medielandskapet er i kontinuerlig endring og de som tilegner seg nye vaner raskest, er barn og unge.

Hvordan snakker du til millennials?

Millennials utgjør bare 36 prosent av den voksne befolkningen, men de er helt sentrale i å definere i hvilken retning samfunnet – og varehandelen – beveger seg.

Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?

I takt med at de tradisjonelle driverne for konkurransefortrinn og vekst svekkes, styrkes fokuset på kundesentrisitet i hele organisasjonen.

Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser

Sosiale medier spiller en stadig viktigere rolle i våre liv, og også i våre kundereiser.

Connected Life

Den definitive guiden til hvordan internettilkoblingen omskaper forbrukere, relasjoner, innhold og handel.

Adblock-sjokk er mindre enn mange tror

Effekten av nettannonsestoppere er mindre enn tallene tyder på.

Fra markeds­analyse til prosess­verktøy

Kravet til kundesentrene øker, blant annet som en konsekvens av økt viktighet.

Relevans er nøkkelen

Digitaliseringsutviklingen gir butikker tilgang til mer informasjon om kundene sine.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Detaljhandelen er i sterk endring. Hva skal egentlig til for å bli en vinner?

Konkurransen fra utenlandske nettbutikker

Handelslekkasjen til utenlandske nettbutikker er betydelig i dag og det er en fare for at den vil øke.

Vi har skiftet navn på Twitter-kontoen vår

Nytt @-navn er @KantarNorway

Mye nytt og mer av det samme

- Vi er et usedvanlig velutstyrt folk, innledet Alexander Eidsæther da han presenterte tall og tanker på konferansen Folks Medievaner 2017.

Connected Life 2017

Årets Connected Life-undersøkelse har et spesielt fokus på folks tillit til aktører i det tilkoblede samfunnet.

Fornøyde pasienter og brukere til tross for problemfokus

Kantar TNS Helsepolitisk barometer viser nok en gang at befolkningen rangerer helse blant de tre viktigste utfordringene Norge står ovenfor.

Morsom og uimotståelig, ingen enkel kombinasjon

- Gjort riktig er humor et effektivt virkemiddel som styrker relasjonen mellom forbrukeren og merkevaren.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Kombinasjonen av online- og offline-handel representerer et vekstpotensial for aktører i varehandelen, men også store utfordringer.

Se problemstillingen fra forbrukerens perspektiv

Kort sagt er etnografi en kvalitativ metode der man observerer eller snakker med mennesker i sin naturlige kontekst.

Medietrender 2018: Nye kanaler gir nye muligheter

Nordmenns bruk av lineær-tv og papiraviser er stadig synkende.

Invitasjon til frokost-seminar: Integrated Marketing 1:

Fair deal? Eller: Hvordan få kundene dine til å ønske at du vet mest mulig om dem?
Medietrender - Ung
Hvordan snakker du til millennials?
Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?
Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser
Connected Life
Adblock-sjokk er mindre enn mange tror
Fra markeds­analyse til prosess­verktøy
Relevans er nøkkelen
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Konkurransen fra utenlandske nettbutikker
Vi har skiftet navn på Twitter-kontoen vår
Mye nytt og mer av det samme
Connected Life 2017
Fornøyde pasienter og brukere til tross for problemfokus
Morsom og uimotståelig, ingen enkel kombinasjon
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Se problemstillingen fra forbrukerens perspektiv
Medietrender 2018: Nye kanaler gir nye muligheter
Invitasjon til frokost-seminar: Integrated Marketing 1:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Invitasjon til frokostseminar: Integrated Marketing 1: Fair deal?
Eller: Hvordan få kundene dine til å ønske at du vet mest mulig om dem?
Medietrender 2018: Nye kanaler gir nye muligheter
Nordmenns bruk av lineær-tv og papiraviser er stadig synkende. Samtidig lever selve tv-apparatet i beste velgående – det e...
Skeptiske forbrukere stoler på magefølelsen
- Den globale Connected Life 2017-18 undersøkelsen til Kantar TNS dokumenterer en tillitssvikt mellom merkevarer og forbru...
Undersøkelse om holdninger til jøder og muslimer i Norge 2017
HL-Senteret, Senteret for studier av Holocaust og livssynsminoriteter, står bak den nye undersøkelsen om holdninger til jø...
"Wear out" er utslitt
Den største utfordringen knyttet til eksponeringsfrekvens er ikke lenger at vi kan komme til å kaste penger ut av vinduet,...
Facebook bekrefter posisjonen
Sosiale medier fortsetter å vokse viser de siste tallene fra Kantar Media sin Social Media Tracker 2017. - En av årsakene ...
"Is there a cyborg future for print in todays programmatic big data ecosystem?”
Kraftnæringens omdømmeskår holder stand
Arbeiderpartiet sliter med å komme seg opp til valgresultatet, som var det nest dårligste i moderne tid
Verdien av konsistens på tvers av kontaktpunkter
New Marketing for a New Generation
Venstre nesten dobbelt så store som KrF
F&M Mediehusrapporten "Daglig dekning for nasjonale mediehus" Q3/2017

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med:

Kantar i media