Offisielle lesertall for norske magasiner

Her finner du grafikk og tabeller for lesing av blader og magasiner

Les mer

3XNEW – A NEW ERA FOR MAGAZINE RESEARCH IN NORWAY

by Adina Broady Aasebø, Knut-Arne Futsæter, Ingvar Sandvik and Tore Østnes. Presented at the Print and Digital Research Forum (PDRF) in Nice 2013.

www.pdrf.net/
Download presentation (*pdf)

Vant to priser på en uke

Det ble både norsk og internasjonal heder til TNS Gallups Tore Østnes sist uke. Men gladest var nok Østnes da han fikk Mediaforums «Hedersprisen».

Les mer på kampanje.no

Ukens graf uke 39 2013

Daglig lesing av blader og magasiner

Les mer

De offisielle lesertallene for blader og magasiner for 2013 (14/1)

Lesertallene (netto), GEP (brutto) kontakter og struktur% for blader og magasiner

Les mer

FRA LESERE TIL LESING… til eksponeringer på flere plattformer

Frokostmøte på Latter 21. mars 2013 av Ingvar Sandvik

Last ned (*pdf)

Nye lesertall avis og ukepresse

De offisielle lesertallene for norske aviser og ukeblader/magasiner blir offentliggjort tirsdag 24. september.

Les mer

De aller første mediehusanalysene for magasiner og ukeblader

De aller første mediehusanalysene for magasiner og ukeblader

Last ned (*pptx)
Last ned (*pdf)

TNS Gallup har sikret seg en ny mediekontrakt

Fagpressen og TNS Gallup har inngått en intensjonsavtale om langsiktig samarbeid med tanke på å etablere et system for leserdokumentasjon for alle fagbladene.

Les mer på sidene til kampanje

Nyskapende magasin- og ukepressemålinger

Daglig er 44 prosent av alle nordmenn i kontakt med ett eller flere magasiner. Da TNS Gallup overtok den offisielle magasin- og ukepresseundersøkelsen var målet å utvikle gode metoder for å gi et riktig og helhetlig bilde av den norske magasinfloraen.

Les mer

Ny målemetode skal vise reklameverdien

Ukepressen lanserte en ny «valuta» for måling av lesing onsdag. Men hva betyr «GEP» egentlig?

Les mer på sidene til journalisten.no

Ny Magasin-og ukepresseundersøkelse

Totalrenovert måling av magasin- og ukepressekanalen lanseres nå

Les mer

Ny «valutakurs» på trykk

Mediebedriftenes Landsforening (MBL) hevder å ha lansert verdens beste magasinundersøkelse under lanseringen 14.september.

Les mer på mediacom sine sider

Magasin- og ukepressen på offensiven

I høst lanseres en helt ny, forbedret og langt mer dynamisk medieindeks for alle våre blader.

Les mer på ANFO sine sider

Verdens beste magasinundersøkelse

MBL er snart klar med helt ny leserundersøkelse for magasin- og ukepressen.

Les mer på Kampanje sine sider

TNS Gallup utvikler ny valuta og måler lesertall for ukepressen

I september inngikk MBL Ukepressen og TNS Gallup en avtale om måling av lesertall og valuta for 2012. – Vi skal utvikle metoden og og selve undersøkelsen videre sammen med kunden, favne digitale flater og heve valutaen til et nytt nivå, forteller Ingvar Sandvik i TNS Gallup.

Les mer

TNS Gallup skal levere offisielle lesertall for Magasin- og Ukepresse i 2012

TNS Gallup har inngått kontrakt med MBL Ukepressen...

Les mer

The New Magazine Survey

The New Magazine Survey in Norway EMRO meeting 10.06.12, Brighton, UK.
By Jo Brun & Knut-Arne Futsæter ( Twitter: @Futsaeter)

Download presentation (*pdf)

Kontaktinformasjon

Kontaktinformasjon

Ønsker du mer informasjon?
Ta kontakt med: 

Katja Møglestue
+47 911 46 867
e-post 

eller din faste kontaktperson
i TNS Gallup.
 

Google Analytics