Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Connected Life

Den definitive guiden til hvordan internettilkoblingen omskaper forbrukere, relasjoner, innhold og handel.

Adblock-sjokk er mindre enn mange tror

Effekten av nettannonsestoppere er mindre enn tallene tyder på.

TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS

Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?

Fra markeds­analyse til prosess­verktøy

Kravet til kundesentrene øker, blant annet som en konsekvens av økt viktighet.

Relevans er nøkkelen

Digitaliseringsutviklingen gir butikker tilgang til mer informasjon om kundene sine.

Five challenges marketers must tackle in 2016

Relevant kundedialog med Big Data

Nye datakilder, store mengder informasjon og avansert big data-analyse skaper nye muligheter.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Detaljhandelen er i sterk endring. Hva skal egentlig til for å bli en vinner?

Skaper konkurransefortrinn med «big data»

Om Big data og partnerskapet med Cloud Explorers.

Uimotståelige merkevarer

Noen merkevarer tiltrekker seg kunder med en kraft som kan synes å være uimotståelig. Hva er denne kraften og hvordan skapes den?

Konkurransen fra utenlandske nettbutikker

Handelslekkasjen til utenlandske nettbutikker er betydelig i dag og det er en fare for at den vil øke.

Virkes eHandels-barometer

Virkes eHandelsbarometer gjennomføres av Kantar TNS på oppdrag fra Hovedorganisasjonen Virke.
Connected Life
Adblock-sjokk er mindre enn mange tror
TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS
Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?
Fra markeds­analyse til prosess­verktøy
Relevans er nøkkelen
Five challenges marketers must tackle in 2016
Relevant kundedialog med Big Data
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Skaper konkurransefortrinn med «big data»
Uimotståelige merkevarer
Konkurransen fra utenlandske nettbutikker
Virkes eHandels-barometer
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?
I takt med at de tradisjonelle driverne for konkurransefortrinn og vekst svekkes, styrkes fokuset på kundesentrisitet i he...
Presentasjon av resultater fra Helsepolitisk barometer 2017
Tirsdag 28. mars kl. 09:00 - 12:30 inviterer vi til presentasjon av ferske resultater fra Helsepolitisk barometer 2017 på ...
Hvordan snakker du til millennials?
Alltid online, stadig på farten mellom forskjellige apper og sosiale plattformer, opptatt av etikk og eksperter på å navig...
Ad enhancement, not interruption
Picture the scene: you’re trying to share a video with a couple of friends to illustrate a point you’ve been arguing about...
Sponsing gjort riktig har stor effekt på merkevaren
Sponsing kan være et virkningsfullt tiltak i arbeidet med å bygge en uimotståelig merkevare. Men sponsorobjektet må velges...
If er best på kundeservice i Norge
If er best på kundeservice i Norge. Den posisjonen kan selskapet smykke seg med etter at de stakk av med hovedprisen for Å...
Mild vinter med lavere strømpriser gir et lite løft i inntrykket av kraftnæringen
Rødgrønt flertall på Kantar TNS' partibarometer for TV2
De offisielle lesertallene for papiraviser for 2016 (F&M 17/1)
De offisielle lesertallene for blader og magasiner for 2016 (17/1)
Årsrapport for radiolytting 2016
F&M Mediehusrapporten "Daglig dekning for nasjonale mediehus" Q4/2016
Årsrapport for TV-seing 2016

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: