Social Media Tracker

Hvorfor og hvordan bruker folk sosiale medier? Hvordan fungerer samspillet og konkurransen mellom sosiale og tradisjonelle medier?

Les mer

InterBuss

Har du noen gang lurt på hvor mange personer i Norge som bruker sosiale medier? Kunne du trengt informasjon om hvordan Internett påvirker kjøpsbeslutninger i den fysiske verden? Eller kanskje du funderer på hvor mange som har nettbrett og smarttelefon og hvordan disse brukes? Da er InterBuss undersøkelsen med svarene.

Les mer

Ukens graf uke 23 2013

1 av 2 ukentlige Facebook-brukere mottar ukentlig nyhetssaker på veggen sin

Les mer

Ja, vi elsker sosiale medier

TNS Gallup Interbuss Q1/2013 og Social Media Tracker 2013

Les mer

Ukens graf uke 22 2013

Flere kvinner enn menn mener man bør kunne være anonym i kommentarfelt/diskusjonssider

Les mer

Ukens graf uke 20 2013

De unge sjekker Facebook først

Les mer

Ukens graf uke 9 2013

Kvinner er aktive brukere av sosiale medier

Les mer

Ukens graf uke 6 2013

Daglig bruk av sosiale medier på mobil og tablet

Les mer

Ukens graf uke 45

Daglig dekning på Facebook

Les mer

Ukens graf uke 46

Daglig dekning på Twitter

Les mer

TNS Gallup lanserer InterBuss Q1 2012

TNS Gallups InterBuss gir kunnskap om befolkningens bruk av digitale medier

Les mer

Ukens graf uke 6

Frequency Use of Social Media

Les mer

TNS Gallup lanserer InterBuss Q2 2011

TNS Gallup InterBuss for andre kvartal gir deg blant annet oppdaterte tall på Nordmenns apetitt på mediebrett og mobiltelefoner, apps og e-handel, musikk og streamingtjenester, samt utviklingen i bruk av sosiale medier.

Les mer

Ukens graf uke 13

Dobling av nordmenn som legger ut bilder av seg selv eller andre på nettet

Les mer

InterBuss: Facebook nøkkeltall

Vi har samlet en rekke nøkkeltall for Facebook som er samlet inn i TNS Gallups InterBuss.

Les mer

Når gikk du sist på besøk med en reklameplakat under armen?

Sosiale medier er en utfordring for markedsførere. Ingen har foreløpig klart å knekke koden for effektiv markedsføring i disse mediene. Å forstå hva et sosialt medium er, og å vite noe om hvem som bruker det til hva, tar oss et stykke nærmere løsningen.

Les mer

Google Analytics