Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Medietrender - Ung

Medielandskapet er i kontinuerlig endring og de som tilegner seg nye vaner raskest, er barn og unge.

Hvordan snakker du til millennials?

Millennials utgjør bare 36 prosent av den voksne befolkningen, men de er helt sentrale i å definere i hvilken retning samfunnet – og varehandelen – beveger seg.

Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?

I takt med at de tradisjonelle driverne for konkurransefortrinn og vekst svekkes, styrkes fokuset på kundesentrisitet i hele organisasjonen.

Sponsing gjort riktig har stor effekt på merkevaren

Sponsing kan være et virkningsfullt tiltak i arbeidet med å bygge en uimotståelig merkevare.

Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser

Sosiale medier spiller en stadig viktigere rolle i våre liv, og også i våre kundereiser.

Connected Life

Den definitive guiden til hvordan internettilkoblingen omskaper forbrukere, relasjoner, innhold og handel.

Adblock-sjokk er mindre enn mange tror

Effekten av nettannonsestoppere er mindre enn tallene tyder på.

Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?

Fra markeds­analyse til prosess­verktøy

Kravet til kundesentrene øker, blant annet som en konsekvens av økt viktighet.

Relevans er nøkkelen

Digitaliseringsutviklingen gir butikker tilgang til mer informasjon om kundene sine.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Detaljhandelen er i sterk endring. Hva skal egentlig til for å bli en vinner?

Skaper konkurransefortrinn med «big data»

Om Big data og partnerskapet med Cloud Explorers.

Konkurransen fra utenlandske nettbutikker

Handelslekkasjen til utenlandske nettbutikker er betydelig i dag og det er en fare for at den vil øke.

Vi har skiftet navn på Twitter-kontoen vår

Nytt @-navn er @KantarNorway

Mye nytt og mer av det samme

- Vi er et usedvanlig velutstyrt folk, innledet Alexander Eidsæther da han presenterte tall og tanker på konferansen Folks Medievaner 2017.

Connected Life 2017

Årets Connected Life-undersøkelse har et spesielt fokus på folks tillit til aktører i det tilkoblede samfunnet.
Medietrender - Ung
Hvordan snakker du til millennials?
Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?
Sponsing gjort riktig har stor effekt på merkevaren
Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser
Connected Life
Adblock-sjokk er mindre enn mange tror
Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?
Fra markeds­analyse til prosess­verktøy
Relevans er nøkkelen
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Skaper konkurransefortrinn med «big data»
Konkurransen fra utenlandske nettbutikker
Vi har skiftet navn på Twitter-kontoen vår
Mye nytt og mer av det samme
Connected Life 2017
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Invitasjon til frokostseminar - Building Irresistible Brands 6: Touchpoint Management
En sterk relasjon mellom merkevare og forbruker skapes gjennom positive opplevelser med merkevaren.
24-timersundersøkelsen er snart klar!
24 timer er en undersøkelse om tiden vi bruker på medier. Rapport og analyseverktøy vil være klar rundt årsskiftet 2017/2018
Vi går inn i forbrukets tredje epoke
Opplevelsen ved å bruke et produkt blir mer verdt enn eierskap til produktet. Konsekvensen er en endring i forbruksmønstre...
Merkevarer med mening
- På samme måte som merkevarens emosjonelle egenskaper har blitt viktigere enn USP'ene, er mening, eller "brand purpose" i...
Svekket tillit i en digital verden
Tema for den globale Kantar TNS-undersøkelsen Connected Life 2017 er "Tillit i en digital verden". Og selv om vi i Norge g...
Invitasjon til seminaret Medietrender 2018
Kantar Media inviterer til heldagsseminar om trendene i mediemarkedet.
Venstre nesten dobbelt så store som KrF
F&M Mediehusrapporten "Daglig dekning for nasjonale mediehus" Q3/2017
Kraftnæringens omdømme styrkes
The moment that… cash was no longer king
Møter kundene der de er
Statusrapport for radiolytting 2017
Connected Life 2017

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: