Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Hvordan snakker du til millennials?

Millennials utgjør bare 36 prosent av den voksne befolkningen, men de er helt sentrale i å definere i hvilken retning samfunnet – og varehandelen – beveger seg.

Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?

I takt med at de tradisjonelle driverne for konkurransefortrinn og vekst svekkes, styrkes fokuset på kundesentrisitet i hele organisasjonen.

Sponsing gjort riktig har stor effekt på merkevaren

Sponsing kan være et virkningsfullt tiltak i arbeidet med å bygge en uimotståelig merkevare.

Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser

Sosiale medier spiller en stadig viktigere rolle i våre liv, og også i våre kundereiser.

Connected Life

Den definitive guiden til hvordan internettilkoblingen omskaper forbrukere, relasjoner, innhold og handel.

Adblock-sjokk er mindre enn mange tror

Effekten av nettannonsestoppere er mindre enn tallene tyder på.

TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS

Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?

Fra markeds­analyse til prosess­verktøy

Kravet til kundesentrene øker, blant annet som en konsekvens av økt viktighet.

Relevans er nøkkelen

Digitaliseringsutviklingen gir butikker tilgang til mer informasjon om kundene sine.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Detaljhandelen er i sterk endring. Hva skal egentlig til for å bli en vinner?

Skaper konkurransefortrinn med «big data»

Om Big data og partnerskapet med Cloud Explorers.

Uimotståelige merkevarer

Noen merkevarer tiltrekker seg kunder med en kraft som kan synes å være uimotståelig. Hva er denne kraften og hvordan skapes den?

Konkurransen fra utenlandske nettbutikker

Handelslekkasjen til utenlandske nettbutikker er betydelig i dag og det er en fare for at den vil øke.
Hvordan snakker du til millennials?
Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?
Sponsing gjort riktig har stor effekt på merkevaren
Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser
Connected Life
Adblock-sjokk er mindre enn mange tror
TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS
Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?
Fra markeds­analyse til prosess­verktøy
Relevans er nøkkelen
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Skaper konkurransefortrinn med «big data»
Uimotståelige merkevarer
Konkurransen fra utenlandske nettbutikker
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Medieungdom 2017
«Medieungdom 2017» er en analyse av medievanene til ungdom i alderen 12-17 år. Analysen vil blant annet gi deg svar på hva...
Slik lykkes du med reklamefilm på nett
De som lykkes med reklamefilm på nett, først og fremst i sosiale medier, vet hvordan de skal fortelle en historie som tref...
Mediebarn 2017
Kantar TNS har for 11. gang kartlagt medievanene til norske barn i alderen 3 til 11 år.
Invitasjon til seminar: Medietrender ung (FULLT)
Kantar TNS inviterer til seminar om barn og unges medievaner i anledning lanseringen av "Mediebarn 2017" og vår helt nye r...
Fornøyde pasienter og brukere til tross for problemfokus
- Kantar TNS Helsepolitisk barometer viser nok en gang at befolkningen rangerer helse blant de tre viktigste utfordringene...
Presentasjonen fra Kantar TNS' Helsepolitisk barometer 2017
Last ned
F&M Mediehusrapporten "Daglig dekning for nasjonale mediehus" Q1/2017
Flertall for Arbeiderpartiet og Senterpartiet
Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?
Hvordan snakker du til millennials?
Ad enhancement, not interruption
Mild vinter med lavere strømpriser gir et lite løft i inntrykket av kraftnæringen
Rødgrønt flertall på Kantar TNS' partibarometer for TV2

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: