Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Medietrender - Ung

Medielandskapet er i kontinuerlig endring og de som tilegner seg nye vaner raskest, er barn og unge.

TVOV: Verdens mest komplette seerundersøkelse

Fra 1.januar 2018 har Kantar Media sin nye TV & Online Video undersøkelse (TVOV) målt seing alle steder og på alle skjermer.

Hvordan snakker du til millennials?

Millennials utgjør bare 36 prosent av den voksne befolkningen, men de er helt sentrale i å definere i hvilken retning samfunnet – og varehandelen – beveger seg.

Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?

I takt med at de tradisjonelle driverne for konkurransefortrinn og vekst svekkes, styrkes fokuset på kundesentrisitet i hele organisasjonen.

Connected Life

Den definitive guiden til hvordan internettilkoblingen omskaper forbrukere, relasjoner, innhold og handel.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Detaljhandelen er i sterk endring. Hva skal egentlig til for å bli en vinner?

Konkurransen fra utenlandske nettbutikker

Handelslekkasjen til utenlandske nettbutikker er betydelig i dag og det er en fare for at den vil øke.

Vi har skiftet navn på Twitter-kontoen vår

Nytt @-navn er @KantarNorway

Mye nytt og mer av det samme

- Vi er et usedvanlig velutstyrt folk, innledet Alexander Eidsæther da han presenterte tall og tanker på konferansen Folks Medievaner 2017.

Connected Life 2017

Årets Connected Life-undersøkelse har et spesielt fokus på folks tillit til aktører i det tilkoblede samfunnet.

Morsom og uimotståelig, ingen enkel kombinasjon

- Gjort riktig er humor et effektivt virkemiddel som styrker relasjonen mellom forbrukeren og merkevaren.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Kombinasjonen av online- og offline-handel representerer et vekstpotensial for aktører i varehandelen, men også store utfordringer.

Se problemstillingen fra forbrukerens perspektiv

Kort sagt er etnografi en kvalitativ metode der man observerer eller snakker med mennesker i sin naturlige kontekst.

Medietrender 2018: Nye kanaler gir nye muligheter

Nordmenns bruk av lineær-tv og papiraviser er stadig synkende.

Bil i endring. Hva vil det bety for din bransje?

Bilen som vi kjenner den, forsvinner.

Kantar er klare for GDPR - er du?

EUs nye personvernforordning GDPR (General Data Protection Regulation) nærmer seg med stormskritt.

Tillitstap for vestlige nyhetsmedier etter «fake news»

Folk tror fremdeles på nyhetsmedienes samfunnsoppdrag.

Slik lykkes du med purpose-drevet vekst

Har merkevaren din et purpose?

Kantar hjelper deg å få kontroll over følelsene

Du vet hva du vil si eller kommunisere – men så oppfatter målgruppen budskapet helt annerledes.

Kundene forventer et "purpose"

– Selskaper i dag er større og mektigere enn noensinne.

Høye forventninger til politikerne og bekymring for fremtiden

Nordmenn ser på helse og omsorg som vår nest største utfordring. Det viser Kantar TNS Helsepolitisk Barometer.
Medietrender - Ung
TVOV: Verdens mest komplette seerundersøkelse
Hvordan snakker du til millennials?
Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?
Connected Life
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Konkurransen fra utenlandske nettbutikker
Vi har skiftet navn på Twitter-kontoen vår
Mye nytt og mer av det samme
Connected Life 2017
Morsom og uimotståelig, ingen enkel kombinasjon
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Se problemstillingen fra forbrukerens perspektiv
Medietrender 2018: Nye kanaler gir nye muligheter
Bil i endring. Hva vil det bety for din bransje?
Kantar er klare for GDPR - er du?
Tillitstap for vestlige nyhetsmedier etter «fake news»
Slik lykkes du med purpose-drevet vekst
Kantar hjelper deg å få kontroll over følelsene
Kundene forventer et "purpose"
Høye forventninger til politikerne og bekymring for fremtiden
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
24-timersundersøkelsen er klar!
24 timer er en undersøkelse om tiden vi bruker på medier. Rapport og analyseverktøy er nå klar til leveranse!
Invitasjon til frokostseminar - Building Irresistible Brands 8: Sikre konsistent posisjonering av merkevaren ved bruk av arketyper
Kantar har utarbeidet en detaljert beskrivelse av arketyper, som inspirasjon for alle som arbeider med merkevarebygging. I...
Kantar hjelper deg å få kontroll over følelsene
Du vet hva du vil si eller kommunisere – men så oppfatter målgruppen budskapet helt annerledes. Redningen er Karin Sandeli...
Kantar er klare for GDPR – er du?
EUs nye personvernforordning GDPR (General Data Protection Regulation) nærmer seg med stormskritt. Det betyr at selskaper ...
TVOV: Verdens mest komplette seerundersøkelse
Fra 1. januar 2018 har Kantar Media sin nye TV & Online Video undersøkelse (TVOV) målt seing alle steder og på alle skjerm...
Tillitstap for vestlige nyhetsmedier etter «fake news»
Folk tror fremdeles på nyhetsmedienes samfunnsoppdrag. Det viser undersøkelsen Trust in News fra Kantar. Men den avslører ...
Kundene forventer et "purpose"
Slik lykkes du med purpose-drevet vekst
Rekord for Rødt
Høye forventninger til politikerne og bekymring for fremtiden
Omdømmefall for kraftnæringen
To av ti velgere går fra Frp til Høyre
Brukertester med eye tracking hjelper oss å forstå kjøpsprosesser

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: