Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Connected Life

Den definitive guiden til hvordan internettilkoblingen omskaper forbrukere, relasjoner, innhold og handel.

Adblock-sjokk er mindre enn mange tror

Effekten av nettannonsestoppere er mindre enn tallene tyder på.

TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS

Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?

Fra markeds­analyse til prosess­verktøy

Kravet til kundesentrene øker, blant annet som en konsekvens av økt viktighet.

Relevans er nøkkelen

Digitaliseringsutviklingen gir butikker tilgang til mer informasjon om kundene sine.

Five challenges marketers must tackle in 2016

Relevant kundedialog med Big Data

Nye datakilder, store mengder informasjon og avansert big data-analyse skaper nye muligheter.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Detaljhandelen er i sterk endring. Hva skal egentlig til for å bli en vinner?

Skaper konkurransefortrinn med «big data»

Om Big data og partnerskapet med Cloud Explorers.

Uimotståelige merkevarer

Noen merkevarer tiltrekker seg kunder med en kraft som kan synes å være uimotståelig. Hva er denne kraften og hvordan skapes den?

Konkurransen fra utenlandske nettbutikker

Handelslekkasjen til utenlandske nettbutikker er betydelig i dag og det er en fare for at den vil øke.

Virkes eHandels-barometer

Virkes eHandelsbarometer gjennomføres av Kantar TNS på oppdrag fra Hovedorganisasjonen Virke.
Connected Life
Adblock-sjokk er mindre enn mange tror
TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS
Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?
Fra markeds­analyse til prosess­verktøy
Relevans er nøkkelen
Five challenges marketers must tackle in 2016
Relevant kundedialog med Big Data
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Skaper konkurransefortrinn med «big data»
Uimotståelige merkevarer
Konkurransen fra utenlandske nettbutikker
Virkes eHandels-barometer
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Presentasjon av resultater fra Helsepolitisk barometer 2017
Tirsdag 28. mars kl. 09:00 - 12:30 inviterer vi til presentasjon av ferske resultater fra Helsepolitisk barometer 2017 på ...
Rikets Medietilstand 2017
Her finner du foredraget til Ingvar Sandvik fra "Medietrender 2017" på Filmens Hus 12. januar
Merkevarer på ønskelisten
I helgen begynte jeg på den årlige julegavehandelen. Jeg hadde utstyrt meg med ønskelister fra nære og kjære og kunne snar...
The secrets of igniting online video sharing
What pushes an online video past the tipping point in terms of sharing and reach? What separates those with genuine moment...
Se problemstillingen fra forbrukerens perspektiv
Kort sagt er etnografi en kvalitativ metode der man observerer eller snakker med mennesker i sin naturlige kontekst.
Forventningsbarometeret 4. kv. 2016
«Consumer Confidence»-indeksen/Trendindikatoren i Norge for 4. kvartal 2016 er på 0,3 poeng. Optimismen øker dermed fra 3....
The worlds first FM switch off: What happens to the listening?
Svekket omdømme for kraftnæringen
Kantar TNS sin desembermåling for TV2 viser framgang for FrP
Verdens mest omfattende seerundersøkelse skal gi nye tall og verdifull innsikt
Så enkelt, og allikevel så vanskelig
Hvordan bygge uimotståelige merkevarer, del II
Brand opportunities aren’t what they used to be

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: