Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Medietrender - Ung

Medielandskapet er i kontinuerlig endring og de som tilegner seg nye vaner raskest, er barn og unge.

Hvordan snakker du til millennials?

Millennials utgjør bare 36 prosent av den voksne befolkningen, men de er helt sentrale i å definere i hvilken retning samfunnet – og varehandelen – beveger seg.

Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?

I takt med at de tradisjonelle driverne for konkurransefortrinn og vekst svekkes, styrkes fokuset på kundesentrisitet i hele organisasjonen.

Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser

Sosiale medier spiller en stadig viktigere rolle i våre liv, og også i våre kundereiser.

Connected Life

Den definitive guiden til hvordan internettilkoblingen omskaper forbrukere, relasjoner, innhold og handel.

Adblock-sjokk er mindre enn mange tror

Effekten av nettannonsestoppere er mindre enn tallene tyder på.

Fra markeds­analyse til prosess­verktøy

Kravet til kundesentrene øker, blant annet som en konsekvens av økt viktighet.

Relevans er nøkkelen

Digitaliseringsutviklingen gir butikker tilgang til mer informasjon om kundene sine.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Detaljhandelen er i sterk endring. Hva skal egentlig til for å bli en vinner?

Konkurransen fra utenlandske nettbutikker

Handelslekkasjen til utenlandske nettbutikker er betydelig i dag og det er en fare for at den vil øke.

Vi har skiftet navn på Twitter-kontoen vår

Nytt @-navn er @KantarNorway

Mye nytt og mer av det samme

- Vi er et usedvanlig velutstyrt folk, innledet Alexander Eidsæther da han presenterte tall og tanker på konferansen Folks Medievaner 2017.

Connected Life 2017

Årets Connected Life-undersøkelse har et spesielt fokus på folks tillit til aktører i det tilkoblede samfunnet.

Fornøyde pasienter og brukere til tross for problemfokus

Kantar TNS Helsepolitisk barometer viser nok en gang at befolkningen rangerer helse blant de tre viktigste utfordringene Norge står ovenfor.

Morsom og uimotståelig, ingen enkel kombinasjon

- Gjort riktig er humor et effektivt virkemiddel som styrker relasjonen mellom forbrukeren og merkevaren.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Kombinasjonen av online- og offline-handel representerer et vekstpotensial for aktører i varehandelen, men også store utfordringer.

Se problemstillingen fra forbrukerens perspektiv

Kort sagt er etnografi en kvalitativ metode der man observerer eller snakker med mennesker i sin naturlige kontekst.

Medietrender 2018: Nye kanaler gir nye muligheter

Nordmenns bruk av lineær-tv og papiraviser er stadig synkende.

Bil i endring. Hva vil det bety for din bransje?

Bilen som vi kjenner den, forsvinner.
Medietrender - Ung
Hvordan snakker du til millennials?
Hvordan lykkes du med kundesentrisk vekst?
Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser
Connected Life
Adblock-sjokk er mindre enn mange tror
Fra markeds­analyse til prosess­verktøy
Relevans er nøkkelen
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Konkurransen fra utenlandske nettbutikker
Vi har skiftet navn på Twitter-kontoen vår
Mye nytt og mer av det samme
Connected Life 2017
Fornøyde pasienter og brukere til tross for problemfokus
Morsom og uimotståelig, ingen enkel kombinasjon
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Se problemstillingen fra forbrukerens perspektiv
Medietrender 2018: Nye kanaler gir nye muligheter
Bil i endring. Hva vil det bety for din bransje?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Invitasjon til seminar om utviklingen innen bil og bilmarked
Bil i endring. Hva vil det bety for din bransje?
Presentasjon av resultater fra Helsepolitisk barometer 2018
Onsdag 11. april kl. 09:00 - 12:30 inviterer vi til presentasjon av ferske resultater fra Helsepolitisk barometer 2018 på ...
Bygg tillit hos forbrukerne
I en serie frokostseminarer setter Kantar i år fokus på Integrated Marketing og mulighetene datafangst om forbrukere gir f...
Hvordan orkestrere en kampanje på tvers av kanaler?
Bruk av flere mediekanaler i samme kampanje kan øke kampanjens effektivitet. Men bare dersom en lykkes med å integrere kam...
«Fake news» øker betalingsvilligheten for kjente og sterke medie-merkevarer
Språkrådet har kåret «falske nyheter» til Årets ord i 2017. Bruken av begrepet bredte om seg i forbindelse med det amerika...
Viasat er best på kundeservice i Norge
20 000 nordmenn har talt: Viasat er best på kundeservice i Norge. Selskapet mottok hovedprisen for Årets beste kundeservic...
Årsrapport for TV-seing 2017
Offentliggjøring av de offisielle lesertallene
Nordmenn strømmer stadig mer
Nordmenn flest ønsker å bidra til å redusere klimautslippene
Invitasjon til seminar: Medietrender Ung
Bil i endring. Hva vil det bety for din bransje?
Invitasjon til frokostseminar: Integrated Marketing 1: Fair deal?

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: