Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Adblock-sjokk er mindre enn mange tror

Effekten av nettannonsestoppere er mindre enn tallene tyder på.

TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS

Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?

Fra markeds­analyse til prosess­verktøy

Kravet til kundesentrene øker, blant annet som en konsekvens av økt viktighet.

Relevans er nøkkelen

Digitaliseringsutviklingen gir butikker tilgang til mer informasjon om kundene sine.

Five challenges marketers must tackle in 2016

Relevant kundedialog med Big Data

Nye datakilder, store mengder informasjon og avansert big data-analyse skaper nye muligheter.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Detaljhandelen er i sterk endring. Hva skal egentlig til for å bli en vinner?

Skaper konkurransefortrinn med «big data»

Om Big data og partnerskapet med Cloud Explorers.

Uimotståelige merkevarer

Noen merkevarer tiltrekker seg kunder med en kraft som kan synes å være uimotståelig. Hva er denne kraften og hvordan skapes den?

Konkurransen fra utenlandske nettbutikker

Handelslekkasjen til utenlandske nettbutikker er betydelig i dag og det er en fare for at den vil øke.

Virkes eHandels-barometer

Virkes eHandelsbarometer gjennomføres av TNS Gallup på oppdrag fra Hovedorganisasjonen Virke.
Adblock-sjokk er mindre enn mange tror
TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS
Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?
Fra markeds­analyse til prosess­verktøy
Relevans er nøkkelen
Five challenges marketers must tackle in 2016
Relevant kundedialog med Big Data
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Skaper konkurransefortrinn med «big data»
Uimotståelige merkevarer
Konkurransen fra utenlandske nettbutikker
Virkes eHandels-barometer
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Forventningsbarometeret 4. kv. 2016
«Consumer Confidence»-indeksen/Trendindikatoren i Norge for 4. kvartal 2016 er på 0,3 poeng. Optimismen øker dermed fra 3....
Verdens mest omfattende seerundersøkelse skal gi nye tall og verdifull innsikt
Kantar TNS er tildelt kontrakten for utvikling og gjennomføring av fremtidens TV- og Online Video måling. Fra 1. januar 20...
Så enkelt, og allikevel så vanskelig
- Alt for ofte er det sånn at jo høyere opp i en organisasjon du kommer, jo mindre er kunnskapen om merkevarearbeid og tro...
Hvordan bygge uimotståelige merkevarer, del II
Å kommunisere konsistent i alle kanaler, uten å bli kjedelig, utdatert eller forutsigbar, er et av kjennetegnene på de mer...
Brand opportunities aren’t what they used to be
A young woman in South Korea recently spent most of her day browsing an online shopping site – in breaks at work, over lun...
Norsk BeslutningstakerIndeks (NBI) 2016
Ønsker du å vite mer om norske ledere? Rapporten gir innsikt i norsk arbeidsliv, norske ledere og ledernes mediebruk.
Invitasjon til seminaret Medietrender 2017
F&M Mediehusrapporten "Daglig dekning for nasjonale mediehus" Q3/2016
Nordmenn i utakt med USA
Arbeiderpartiet er større enn regjeringspartiene samlet
TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS
Connected Life viser stort potensial for markedsføring i sosiale kanaler
Å lykkes i endringens tid

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: