Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Connected Life

Den definitive guiden til hvordan internettilkoblingen omskaper forbrukere, relasjoner, innhold og handel.

Adblock-sjokk er mindre enn mange tror

Effekten av nettannonsestoppere er mindre enn tallene tyder på.

TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS

Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?

Fra markeds­analyse til prosess­verktøy

Kravet til kundesentrene øker, blant annet som en konsekvens av økt viktighet.

Relevans er nøkkelen

Digitaliseringsutviklingen gir butikker tilgang til mer informasjon om kundene sine.

Five challenges marketers must tackle in 2016

Relevant kundedialog med Big Data

Nye datakilder, store mengder informasjon og avansert big data-analyse skaper nye muligheter.

Hvordan bli en vinner i norsk varehandel

Detaljhandelen er i sterk endring. Hva skal egentlig til for å bli en vinner?

Skaper konkurransefortrinn med «big data»

Om Big data og partnerskapet med Cloud Explorers.

Uimotståelige merkevarer

Noen merkevarer tiltrekker seg kunder med en kraft som kan synes å være uimotståelig. Hva er denne kraften og hvordan skapes den?

Konkurransen fra utenlandske nettbutikker

Handelslekkasjen til utenlandske nettbutikker er betydelig i dag og det er en fare for at den vil øke.

Virkes eHandels-barometer

Virkes eHandelsbarometer gjennomføres av Kantar TNS på oppdrag fra Hovedorganisasjonen Virke.
Connected Life
Adblock-sjokk er mindre enn mange tror
TNS Gallup skifter navn til Kantar TNS
Hvordan bruke de nye markedsførings­mulighetene effektivt?
Fra markeds­analyse til prosess­verktøy
Relevans er nøkkelen
Five challenges marketers must tackle in 2016
Relevant kundedialog med Big Data
Hvordan bli en vinner i norsk varehandel
Skaper konkurransefortrinn med «big data»
Uimotståelige merkevarer
Konkurransen fra utenlandske nettbutikker
Virkes eHandels-barometer
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Sponsing gjort riktig har stor effekt på merkevaren
Sponsing kan være et virkningsfullt tiltak i arbeidet med å bygge en uimotståelig merkevare. Men sponsorobjektet må velges...
If er best på kundeservice i Norge
If er best på kundeservice i Norge. Den posisjonen kan selskapet smykke seg med etter at de stakk av med hovedprisen for Å...
Sosiale medier er blitt viktige i nordmenns kundereiser
Sosiale medier spiller en stadig viktigere rolle i våre liv, og også i våre kundereiser. Plattformene utvikles og bruksmøn...
Tackling inconsistent brand experiences
Connectivity has a fundamental influence on how people consume media and make brand choices. It gives brands the opportuni...
Invitasjon til seminar: Building Irresistible Brands 3: Sponsing
Sponsing er en stor, og voksende, markedsføringskanal. Likevel er det en lite studert markedsføringspraksis. Mye av fokuse...
Presentasjon av resultater fra Helsepolitisk barometer 2017
Tirsdag 28. mars kl. 09:00 - 12:30 inviterer vi til presentasjon av ferske resultater fra Helsepolitisk barometer 2017 på ...
Årsrapport for radiolytting 2016
F&M Mediehusrapporten "Daglig dekning for nasjonale mediehus" Q4/2016
Årsrapport for TV-seing 2016
Et blikk inn i fremtiden på Medietrender 2017
The worlds first FM switch off: What happens to the listening?
Svekket omdømme for kraftnæringen
Kantar TNS sin desembermåling for TV2 viser framgang for FrP

Vi hjelper deg, ta kontakt!

Ring oss på tlf. 911 11 600 eller fortell oss hva vi kan hjelpe deg med: