Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

24-timersundersøkelsen er snart klar!

24 timer er en undersøkelse om tiden vi bruker på medier. Rapport og analyseverktøy vil være klar rundt årsskiftet 2017/2018

I 24 timer kartlegger vi nordmenns mediebruk og ser på hva de gjør- og hvor de oppholder seg når de bruker ulike medier.

Undersøkelsen gir en dypere forståelse av hvordan ulike grupper i samfunnet bruker ulike medier til ulike tidspunkt i løpet av døgnet og ukedagene.

Undersøkelsen inneholder informasjon om:

  • Hvor mye av tiden som brukes på forskjellige medier
  • Når på døgnet og hvilke ukedager man bruker mediene
  • Hvor man befinner seg til døgnets forskjellige tider
  • Hva man gjør og hvilke medier man bruker der man er
  • Hvilke medier man bruker parallelt

 

Antall intervjuer: 2000
Målgruppe: 18 år +
Feltperiode: oktober/november 2017

Høres dette interessant ut? Ta kontakt med seniorkonsulent Salve Nergården Jortveit
salve.jortveit@kantar.com
Tlf: 997 26 469