Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Invitasjon til frokostseminar - Building Irresistible Brands 6: Touchpoint Management

En sterk relasjon mellom merkevare og forbruker skapes gjennom positive opplevelser med merkevaren.

like merkevareopplevelser skapes i en lang rekke ulike kontaktpunkter, på tvers av betalte, eide og fortjente flater. Ofte håndteres disse kontaktpunktene av ulike deler av bedriften, med lite samhandling seg imellom, og de færreste bedrifter har noen med et dedikert overordnet ansvar for alle kontaktpunkter. Hvordan sikrer man at bedriften investerer i de kontaktpunktene som har mest effekt på merkevareinntrykket? Hvordan sikrer man at alle kontaktpunkter bidrar til å bygge en konsistent og tydelig merkevareprofil? 

Onsdag 22. november gjennomfører vi frokostseminar nr. 6 i serien Building Irresistible Brands. Vi vil i dette seminaret vise til sentral læring vi har fått gjennom arbeidet med å gjøre helhetlige evalueringer av det totale spekteret av ulike kontaktpunkter en merkevare har.

Building Irresistible Brands 6: Touchpoint Management

Tid: Onsdag 22. november 2017, kl. 9:00-10:00 (frokost serveres fra kl. 08:40)

Sted: Kantar, Kirkegata 20, 4. etg., Oslo

Innledere: Eirik Friberg Ekrann og Sandra Zieba, Kantar TNS.

Om Building Irresistible Brands (video)

Vi har et begrenset antall plasser. Er dette av interesse for deg, ikke vent med å melde deg på.

Vi serverer frokost fra kl. 08:40.

Det koster ikke noe å delta. Du er hjertelig velkommen!

Meld deg på seminaret her


 

Det er ingen forutsetning at du deltok i de fem første frokostseminaret som vi har arrangert i serien Irresistible Brands, om Brand Magnetism, Brand Execution, Sponsing, Humor i reklame og Brand Purpose, for at du skal få utbytte av å delta i det neste, Touchpoint Management. Her kan du imidlertid laste ned presentasjonene fra de tidligere seminarene og se foredragene i videoopptak:

http://www.tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer-del-ii/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/hvordan-bygge-uimotstaelige-merkevarer-del-iii/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/morsom-og-uimotstaelig-ingen-enkel-kombinasjon/

http://tns-gallup.no/kantar-tns-innsikt/merkevarer-med-mening/