Artboard 1
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Analysebasert rådgivning

Retail and shopper
Kunnskap om hvorfor kundene besøker butikken, hvordan de beveger seg i butikken, hva de ser på, hva de gjør og hva de føler, gir deg verdifull om h...
Medier
Medieseksjonen i TNS Gallup er Norges viktigste kommersielle analysemiljø for medier. Seksjonen består av ca 40 personer som arbeider med analyser ...
PR-analyse
Godt planlagt og gjennomført PR-arbeid skal sikre at virksomheten kommuniserer med målgruppen på en effektiv måte og på de plattformer og i de ka...
Innovasjon og produktutvikling
Innovasjon og produktutvikling inngår som et virkemiddel i svært mange bedrifters vekststrategier. Nye produkter og tjenester kan bidra til økt oms...
Merkevarebygging og effektivisering av reklame
Vellykket merkevarebygging er et effektivt virkemiddel for å bygge verdier og skape økonomisk vekst.
Kunde-, medarbeider- og omdømmeutvikling
Kantar TNS bidrar til vekst for våre kunder ved å være ledende på analysebasert rådgivning. Veksten kan være økonomisk, skapt av for eksempel økt s...
Kvalitativ research
Kantar TNS Qualitative er løsningen når behovet er å komme tettere på forbrukernes tanker, følelser, motiver og handlinger. Når man vil forstå hvor...
Politikk og samfunn
Innbyggernes behov er i rask endring, det samme gjelder de utfordringer politikerne, offentlige myndigheter og virksomheter må løse. Utfordringene ...